یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تایید بازپرس جنایی رسید.

خودکشی

به گزارش همشهری آنلاین‌، عصر روز گذشته یازدهم تیرماه امسال خبر خودکشی خانم بلاگر مشهور تهرانی در فضای مجازی پیچید و ساعتی بعد این خبر به تایید بازپرس جنایی رسید.

همین یک سال پیش بود که خبر فوت همسر این خانم که خودش بلاگر معروفی بود در سر تیتر اخبار حوادثی قرار گرفت.

همسر او جوان ۲۷ ساله‌ای بود که در فضای مجازی او را به نام خالق «سوسماس» می‌شناختند و کلیپ‌های طنز او که عمدتا به همراه همسرش منتشر می‌شد در میان کاربران اینستاگرام به حدی طرفدار پیدا کرد که رقم فالوئرهای او را به بیش از یک میلیون نفر رساند.

خانم بلاگر در زمینه موسیقی فعالیت می‌کرد و به شدت مشوق همسرش بود و در ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی می‌کرد و چندین کلیپ دو نفره وارد بازار کردند.

مطابق آنچه در فضای مجازی دست به دست می شود گویا بعد از فوت همسر این خانم بلاگر، او با دوست همسرش که از قضا او هم بلاگر معروفی است ازدواج می کند و همین امر موجب هجمه و توهین های زیادی از سوی مخاطبان صفحه اش می شود.

برخی افراد که مدعی اطلاع از این ماجرا هستند و این خانم بلاگر را می شناخته اند، در فضای مجازی نوشته اند که ظاهرا او با شوهرش که تازه ازدواج کرده بودند اختلاف داشته و در روز حادثه ظاهرا او که تحت فشار روحی ناشی از اختلاف با شوهرش بوده است در استوری اینستاگرام خود به مخاطبانش اعلام می کند که یک سورپرایز برای آنها دارد و در استوری بعدی عکسی از حضور در خیابان ناصر خسرو و قرص برنجی که خریداری کرده بود می گذارد.

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف ؛ استوری های خانم بلاگر قبل از خودکشی + عکس |‌ دختر جوان قبل از مرگ همه چیز را به مخاطبانش گفته بود؟!

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف ؛ استوری های خانم بلاگر قبل از خودکشی + عکس |‌ دختر جوان قبل از مرگ همه چیز را به مخاطبانش گفته بود؟!

جزئیات ماجرای خودکشی بلاگر معروف ؛ استوری های خانم بلاگر قبل از خودکشی + عکس |‌ دختر جوان قبل از مرگ همه چیز را به مخاطبانش گفته بود؟!

سپس او به نزدیکی محل کار شوهرش واقع در تجریش رفته و با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان می دهد .

دلیل خودکشی

روز گذشته خبرگزاری ها درباره این حادثه نوشتند که «پس از حادثه تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، احتمالا زن جوان که با نامزد بلاگر خود از شمال راهی تهران بوده دچار اختلاف و در مسیر از خودروشان پیاده شده و سپس به قصد خرید قرص راهی ناصر خسرو شده است؛ بررسی‌های بیشتر هم نشان می‌داد که زن جوان هنگامی که داشته به خیابان ناصر خسرو می‌رفته در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است! همچنین مرد قرص فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرده است.

بدین ترتیب مرد قرص فروش هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را اینطور به تیم جنایی توضیح داد: متوفی هنگامی که به ناصرخسرو آمد در خواست قرص برنج کرد اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اسرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند من که شاکی شدم او مدعی شد، قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان در خواست کرد تا با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کا م مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با قاضی موسی رضازاده زاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی همچنان ادامه دارد.»

هنوز مشخص نیست خانم جوان چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف با شوهرش ادامه دارد.

*لازم به ذکر است که اطلاعات این مطلب از فضای مجازی و بر اساس پست های منتشر شده افراد مروبط به حادثه و یا آگاه از سابقه این ماجرا آورده شده و همشهری لزوما صحت این اطلاعات را تایید نمی کند.
کد خبر 863972
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha